ریاضی هفتم تیزهوشان

مطالبی درباره ریاضی هفتم مرجعی خوب برای تحقیق دانش آموزی شامل فرمول ها و تعریف ها و پاورپوینت ها و کلی نکات دیگه.

ریاضی هفتم تیزهوشان

مطالبی درباره ریاضی هفتم مرجعی خوب برای تحقیق دانش آموزی شامل فرمول ها و تعریف ها و پاورپوینت ها و کلی نکات دیگه.

ریاضی هفتم تیزهوشان

خبر خبر خبر وبلاگ ما تصمیم گرفته نویسندگان بیشتری رو جذب کنه اگه تمایل دارید اول به مسابقات وبلاگ ما سری بزنید و سوال هایش رو پاسخ دهید.
سلام من مدیر این ویلاگ هستم. خوشحال میشویم اگر سوالاتی درباره ریاضی هفتم (مسائل ، نکته هاو..) داریددر بخش نظر خواهی بپرسید حتما ما جواب خواهیم داد.راستی اگر کم و کاستی و اشتباهی از این وبلاگ دیدیدبه پست الکترونیکی زیر اطلاع دهید:

sina.kamalabadi@yahoo.com

نظر فراموش نشود دوستان.

تبلیغات
محل تبلیغات شما
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه


1- درست خواندن سوالات و فهمیدن منظور سوال بخش مهم تست زنی است . پس ضمن خواندن صورت سوال ، زیر نکات مهم خط و دور کلمات کلیدی دایره بکشید .

2- مطمئن شوید در پاسخ نامه خانه درست را پر می کنید ، مخصوصاً اگر جواب تستی ، مثلاً  عدد سه باشد آن را باگزینه سوم اشتباه نگیرید . شماره سوال و گزینه درست را با خود تکرار کنید سپس وارد برگه پاسخنامه کنید .

3- نقش زمان  در تست زنی بسیار مهم است . بیشتر اوقات ، شما وقت خود را صرف تست های مشکل کرده واز پاسخ دادن به بقیه تست ها عقب می مانید . به خاطر داشته باشید ارزش سوال های ساده و دشوار یکسان است . پس با مکث طولانی روی یک سوال دشوار از پاسخ دادن به تعداد بیشتری از سوال های ساده ومتوسط باز می مانید.

4- از تکنیک ضربدر منفی حتماً استفاده کنید . یعنی کنار سوال هایی که نیاز به فکر کردن بیشتر از زمان خودش دارد یا محاسبه طولانی دارد ( همه این مراحل را به محض خواندن سوال باید  تشخیص دهید ) علامت ضربدر  وکنار سوال  هایی که بلد نیستید  علامت منفی بزنید . بعد از اینکه  به بقیه سوالات در زمان خودش پاسخ دادید ودر صورتی که هنوز وقت باقی مانده است ، روی سوال ضربدر دار فکر کنید .

5- جواب های درست را همان موقع که حل  می کنید به پاسخ نامه انتقال دهید . زیرا اگر ابتدا درون دفتر چه سوالات علامت بزنید و سپس آنها را به پاسخ نامه منتقل کنید ، با کمبود وقت یا اشتباه در انتقال جواب ها به پاسخ نامه مواجه می شوید .

6- تمام سوالات دفتر چه را بخوانید ، از اولین سوال شروع کرده و تمام سوالات را بخوانید . اگر در درسی به چند سوال متوالی نتوانستید  پاسخ دهید آرامش خود را از دست ندهید ، نفس عمیقی بکشید و با خود بگویید حتی نفراتی که رتبه های خوبی را کسب می کنند به تمامی سوالات آزمون پاسخ نمی دهند ، سپس سوالات بعدی را با دقت بخوانید و آنها را رها نکنید  شاید بعد از این سوالات ، چند تست ساده مطرح شده باشد .

دقت کنید حتی در دروس  مشکل نیز سوالات ساده وجود دارند بنابراین تمام سوالات دفترچه را حداقل یک بار بخوانید و از هیچ سوالی نخوانده رد نشوید !

7- اگر پاسخی را علامت زدید ، آن راتغییر ندهید . تحقیقات نشان داده  احتمال درست بودن پاسخی که برای اولین بار به ذهن  می رسد وشما آن را انتخاب کرده اید بسیار زیاد است ،

8- تمام دفترچه آزمون را دقیق بازبینی کنید . این کار از فراموش کردن یا ندیدن برخی از صفحات یا برخی از سوالات جلوگیری می کند .

9- قبل از آزمون ، زدن تست های سرعتی بسیار مفید است .البته تا بر مطالب درسی احاطه کامل نیافته اید هرگز شروع به تست زنی نکنید . درهنگام تست زنی حتماً وقت استاندارد پاسخ گویی به سوالات را در نظر داشته باشید .

10- در هنگام مطالعه جهت آزمون های چهار گزینه ای خود را به جای طراح سوال گذاشته و به تمام موارد دقت داشته باشید و تمام تصاویر پاورقی ها و نمودار ها و خط به خط مطالب را به دقت بررسی و مطالعه کنید .

11- بهتر این است بعد از خواندن  صورت سوال  ، جواب آنها  را در ذهن خودتان حدس زده  و سپس در گزینه ها به دنبال  جواب بگردید .

12- در پاسخگویی برخی از  تست ها می توانید از روش حذف گزینه های غلط استفاده کنید .پس از خواندن تست ، اگر نتوانستید جواب را حدس بزنید به سراغ  گزینه هایی می رویم  که مطمئن هستیم غلط است آن را حذف می کنیم تا بتوانیم از بین گزینه های محدود تر ، گزینه درست را انتخاب کنیم .

موفق و سربلند باشید

  • سینا کمال آبادی

نظرات  (۲)

خیلییییییییییییییییییییییییییییییییییی عالی بود.
ازش استفاده کردم ،ممنون

عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالیه مطالب رو زیاد کنید

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی