ریاضی هفتم تیزهوشان

مطالبی درباره ریاضی هفتم مرجعی خوب برای تحقیق دانش آموزی شامل فرمول ها و تعریف ها و پاورپوینت ها و کلی نکات دیگه.

ریاضی هفتم تیزهوشان

مطالبی درباره ریاضی هفتم مرجعی خوب برای تحقیق دانش آموزی شامل فرمول ها و تعریف ها و پاورپوینت ها و کلی نکات دیگه.

ریاضی هفتم تیزهوشان

خبر خبر خبر وبلاگ ما تصمیم گرفته نویسندگان بیشتری رو جذب کنه اگه تمایل دارید اول به مسابقات وبلاگ ما سری بزنید و سوال هایش رو پاسخ دهید.
سلام من مدیر این ویلاگ هستم. خوشحال میشویم اگر سوالاتی درباره ریاضی هفتم (مسائل ، نکته هاو..) داریددر بخش نظر خواهی بپرسید حتما ما جواب خواهیم داد.راستی اگر کم و کاستی و اشتباهی از این وبلاگ دیدیدبه پست الکترونیکی زیر اطلاع دهید:

sina.kamalabadi@yahoo.com

نظر فراموش نشود دوستان.

تبلیغات
محل تبلیغات شما
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه


حتما دانلود کنید:

 

فصل اول و دوم

 

فصل اول و دوم

 

فصل اول و دوم

 

فصل سوم و چهارم

 



توجه داشته باشید سطح این سؤالات سخت است.




  • محمدرضا عسگری

نظرات  (۵)

من همه ی نمونه سوالات را دانلود کردم .  متشکرم
پاسخ:
به امید دیدار مجدد شما
سلام
وبلاگ شما لینک شد
خوشحال میشم اگر تبادل لینک داشته باشیم.
ریاضی دورود : 
riazi2roud.blog.ir
اگه لینک کردید خبرم کنید تا لینکتون کنم
پاسخ:
Kir
  • سهند امیری
  • ســـــلام اگه خواستی تبادل لینک و بنر کنی هر دو را انجام بده بعد خبر بده هم لینکت کنم و هم کدتو بفرس بذارم تو وب
    پاسخ:
    kos maghz gendeh تو که ادرس وبلاگتو ندادی خر
    اصلا سخت نبود خیلیییی هم عالللللییییییییییییییییییییی بود لصطفا از بقیه ی فصل ها هم بگذارید
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی